Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Karen Bruns - WaarBenJij.nu Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Karen Bruns - WaarBenJij.nu

Miami Beach

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

25 Maart 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Hee allemaal,

Zoals afgesproken een berichtje. Dit keer wat korter dan je van me gewend bent.
Maar om te beginnen, ik ben weer veilig op de campus.
Na alle drama en spektakel van vorige week is het wel fijn om weer op mijn vertrouwde kamertje te zitten. Het was echt een super week, een die ik nooit zal vergeten. Ik heb veel gave dingen gezien en beleefd! Wauw het was echt te gek!

Speciaal voor de fans toch nog even de hoogte punten:D

Na een wat hectische start begon maandag echt het vakantie gevoel te komen. We zijn downtown Miami gaan verkennen. Miami is een mooie stad ( voor Amerikaanse begrippen). We hebben heerlijk door het park gewandeld, een gezellig en knus markje bezocht, lekker op het terras gezeten, architectuur bekeken, verdwaald in Little Havana (details bewaar ik voor later:P).
De rest van de week hebben we lekker rustig aan gedaan. Tripjes gemaakt in de omgeving en heerlijk op het strand gelegen.

Een hoogtepunt is dat we de Everglades hebben zien. Wauw zo cool. Het binnenland van Florida zit er vol mee, een subtropisch moeras landschap. Vol met exotische wilde dieren. We zijn met een airboot het water op geweest, je zweeft bijna over het water. Het landschap was al prachtig, komen we krokodillen tegen. Dood eng! Ik zat natuurlijk aan de "goede" kant van de boot, ligt er een grote enge krokodil in het water één meter bij me vandaan! Maar ik leef nog Hihi

Een ander hoogte punt is dat we Key West hebben bezocht. In Key West ligt het zuidelijkste punt van Amerika en is een van de eilandjes van Florida. Maar de bus tocht van 4 uur was het meer dan waard. We hebben fietsen gehuurd om het eiland te verkennen. Super mooie haven, mooie stranden, het zuidelijkste puntje bezocht en foto gemaakt natuurlijk, prachtig uitzicht op zee en heerlijk vers cocosnootsap gedronken. Verder de specialiteit van het eiland geproefd, (glutenvrije) Key West lime pie. Echt een super mooi eiland, een paradijs!

Ik schrijf alweer veel te veel. Als je meer wilt zien, op mijn FB page staan veel foto's!

Het was echt een super gave week, een om nooit te vergeten!

Ik kruip in mijn bedje in het koude New Jersey. Er wordt alweer sneeuw voorspelt van dinsdag op woensdag nacht. Snik snik

Tot snel,

Xoxo Karen

  • 28 April 2014 - 12:03

    Simone Groeneveld:

    Wat een fantastische reis, met de Everglades, krokodillen (op een afstand graag) en Key West! Oh en nog vergeten: ik ben blij dat je de mid-terms hebt overleefd...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Hoi Allemaal, Voor vier maanden dompel ik me onder in het Amerikaanse studenten leven. Ik ga mijn Minor volgen aan de William Paterson University te Wayne. Dat ligt in de staat New Jersey. Ik heb er heel veel zin in en ben benieuwd wat het me allemaal gaat brengen. Met dit blog houd ik jullie op de hoogte van alle gebeurtenissen. Kind regards, Karen <3

Actief sinds 10 Dec. 2013
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 4359

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 11 Mei 2014

Minor New Jersey

Landen bezocht: